Základné informácie
Názov Vašej spoločnosti
URL adresa webu
Napíšte, prosím, presný obchodný názov Vašej spoločnosti a súčasnú alebo plánovanú adresu webu.
Prečo sa bude projekt realizovať?
Napr. naša spoločnosť je na trhu od roku 2002, kedy bola vytvorená aj web stránka. V súčasnosti však už naša stránka neobsahuje aktuálne informácie, logika členenia informácii je nedotiahnutá a informácie sa opakujú na rôznych miestach, čo je pre návštevníkov stránky mätúce...
Čo potrebujete vytvoriť?
Napr. produktovú mikrostránku s administrovateľným obsahom. Web stránka bude komunikovať informácie o produktoch s možnosťou priameho objednania produktu...
Aké je poslanie/cieľ vašej spoločnosti?
Prosím, stručne charakterizujte vašu spoločnosť.
Ktorý je nosný produkt/služba (corebusiness) vašej spoločnosti?
Aké sú vaše konkurenčné výhody?
Ako sa odlišujete? Máte lepšie služby? Nižšie ceny? Unikátne produkty? Čo na vás oceňujú vaši existujúci zákazníci? Prípadne ako chcete na trhu zaujať? Vymenujte aspoň 3 výhody.
Kto je vaša relevantná konkurencia?
Uveďte aspoň 3 www adresy/prípadne názvy spoločností vašej priamej konkurencie.
Kto je vaša cieľová skupina? Ako vníma cieľová skupina vašu značku?
Popíšte čo najdetailnejšie – demografické údaje, správanie atď.
SÚČASNÁ – vek, pohlavie, vzdelanie, príjem, mesto/obec, správanie, záľuby
NOVÁ – vek, pohlavie, vzdelanie, príjem, mesto/obec, správanie, záľuby
Analýza súčasného stavu
Táto časť briefu sa zaoberá otázkami ohľadne vašej existujúcej web stránky. V prípade, že momentálne nedisponujete žiadnou web stránkou, otázky v tejto časti prosím preskočte a nevyplňujte.
Myslíte si, že vaše stránky sú dostatočne reprezentatívne? Prečo? Ak nie, tak prečo?
Aké konkrétne časti vašich stránok si myslíte, že sú úspešné? Prečo sú úspešné?
Aké 3 veci by ste zmenili na vašich súčasných stránkach?
Mali ste možnosť užívateľsky testovať vaše stránky? Ak áno, kedy to asi bolo a s akým výsledkom?
Ktoré vizuálne prvky chcete zachovať na novovytvorenej web stránke?
Opíšte prosím vizuálne elementy alebo časti obsahu, ktoré by sa mali zachovať zo súčasných webových stránok. (Napr. logo, farebná schéma, navigácia, pravidlá v pomenovávaní...)
Ako sa bude líšiť obsah (v súčinnosti s funkcionalitou a navigáciou) novovytvorených web stránok od súčasných? Bude rozšírením alebo úplnou zmenou?
Napr. obsah bude len rozšírený o ďalšie sekcie a to konkrétne o Sortiment a Kariéra...
Aká je návštevnosť stránok denne, týždenne, mesačne? Ako meriate návštevnosť?
Prípadne viete nám poskytnúť prístup do Google Analytics, aby sme si úvodnú analýzu urobili sami?
Kto sa dnes stará o váš web a ako ste spokojní?
(editácia, príprava obsahu, správa reklamných kampaní, analytika)
Stratégia realizácie
Aký má projekt primárny účel?
Informovať, budovať imidž, predávať, dopĺňať ostatné marketingové kanály?
Aké sú kľúčové ukazovatele úspechu?
Popíšte, čo a za ako dlho chcete dosiahnuť. (Napr. do 3 mesiacov získať 300 objednávok.)
Aká by mala byť bezprostredná činnosť po návšteve vašej web stránky?
(Napr. zaregistrovať sa, vyhľadávať informácie, objednať si služby, kúpiť si produkt, použiť kontaktný formulár...)
Aké webstránky sa vám páčia? Čo presne sa vám na týchto web stránkach páči?
Uveďte prosím www adresy web stránok, alebo priložte referenčné obrázky (uveďte referenciu na dokumenty), ktoré považujete za vynikajúce ba priam až za neprekonateľné. Napr. www.nazovdomeny.com - perfektná navigácia, farebne veľmi dobre zladené, použité veľké fotografie, animácie...
O čom je vaša značka?
Prosím, stručne charakterizujte vašu značku XY. (Napr. hodnota xy - vášeň pre kvalitu, svetovosť, inovatívnosť, esencia značky xy - svetové kvalitné...)
Aký produkt/službu alebo spoločnosť chcete komunikovať prostredníctvom web stránky?