Zadanie pre tvorbu internetového obchodu

Ďakujeme za prejavený záujem o naše služby.

Pripravili sme pre Vás tento komplexný brief na tvorbu e-shopu. Môžete namiesto neho vyplniť túto zjednodušenú verziu.
Tento dokument má pre nás iba informatívny charakter a neslúži ako záväzná objednávka.
Brief je východiskový bod projektu pre tvorbu internetového obchodu. Vďaka nemu si môžeme ujasniť základné informácie potrebné na začatie akejkoľvek ďalšej práce. Čím viac informácií dostaneme, tým lepšie sme schopní splniť vaše očakávania.
Nebojte sa rozpísať, ak je to potrebné. Vaše odpovede si dôkladne prečítame a čo najskôr Vám pošleme cenovú ponuku.

    Základné informácie

    Napíšte, prosím, presný obchodný názov vašej spoločnosti a súčasnú alebo plánovanú adresu e-shopu.
    Napr. starý e-shop už nespĺňa požiadavky našich zákazníkov, potrebovali by sme vytvoriť nový. Rozhodli sme sa rozšíriť naše služby o predaj produktov, potrebujeme vytvoriť e-shop, ktorý nám to umožní a pod.
    Ako sa odlišujete? Máte nižšie ceny, unikátne produkty? Čo na vás oceňujú vaši existujúci zákazníci, prípadne ako chcete na trhu zaujať? Vymenujte aspoň 3 výhody.
    Uveďte aspoň 3 www adresy, príp. názvy spoločností vašej priamej konkurencie.
    Napr. rodiny s deťmi, dospelí vo veku od - do, mestskí, slobodní, sebaistí, otvorení, akční ľudia, vek 18 - 30, muži aj ženy 50 : 50...

    V prípade záujmu o tvorbu loga, vyplňte, prosím, tento detailný formulár

    Analýza súčasného stavu

    Táto časť briefu sa zaoberá otázkami ohľadne vášho existujúceho e-shopu. V prípade, že momentálne nedisponujete žiadnym e-shopom, otázky v tejto časti, prosím, preskočte.
    Vymenujte, príp. opíšte tie časti e-shopu, ktoré sú kľúčovou časťou vášho biznisu, prinášajú vám najvyšší zisk alebo sú najviac navštevované. Napr. doplnková služba požičovňa, záručný a pozáručný servis, dovoz a inštalácia zakúpeného tovaru, konzultácie, podstránka najčastejšie kladené otázky a pod.
    Opíšte, prosím, vizuálne elementy alebo časti obsahu, ktoré by sa mali zachovať zo súčasného e-shopu. Napr. logo, farebná schéma, navigácia, pravidlá v pomenovávaní a pod.
    Uveďte dennú, týždennú a mesačnú návštevnosť.

    Stratégia realizácie

    Táto časť briefu sa zaoberá otázkami ohľadne vášho existujúceho e-shopu. V prípade, že momentálne nedisponujete žiadnym e-shopom, otázky v tejto časti, prosím, preskočte.
    Opíšte čo a v akom časovom horizonte chcete dosiahnuť. Napr. do 3 mesiacov získať 300 objednávok.
    Uveďte, prosím, URL adresu, kde sa funkcionalita nachádza alebo printscreen.

    Produkty a štruktúra

    Uveďte produkty alebo služby, ktoré sú vaším kľúčovým biznisom.
    Napr. filtrovanie podľa ceny, značky, farby, veľkosti, noriem, vlastností a pod.
    Napr. export v XML feede, synchronizácia so skladovým systémom.
    Táto informácia je dôležitá pri návrhu dizajnu vášho e-shopu, aby dizajnér vedel, s čím môže pracovať, ako môže riešiť náhľady produktov, identitu e-shopu a pod.
    Slúžia ako informácie k produktu alebo produktový manuál.

    Modulácie a funkcionalita

    Napr. platobné moduly TrustPay, PayPal, CardPay, platba na faktúru, doprava na dobierku, kuriér, balíkomat a pod.
    Napr. porovnanie produktov, pokročilé možnosti filtrovania, diskusné fórum, blog, feed pre Heureku a pod.
    Napr. podstránku s recenziami, blog s odbornými článkami s odvetviami a pod.

    Napojenie na ekonomický / skladový softvér

    Napr. Pohoda, Helios, Kros a pod.
    Napr. export cien, dostupnosť tovaru, obrázkov a popisov smerom do e-shopu, import nových objednávok, zákazníkov do systému a pod.

    Doména a hosting

    Detaily výroby

    Ak máte stanovený rozpočet, uveďte ho, prosím, sem. V prípade, že nemáte stanovený rozpočet, prosím, uveďte finančný interval pre tento projekt.

    V každom e-shope sú zahrnuté tieto funkcie:
    • správa produktov v obchode vrátane rôznych premenných (cena, popis, galéria, váha…)
    • listovanie produktov (modulárne grafické i textové zobrazenie)
    • variácie produktov (farba, veľkosť, rozmer...)
    • virtuálne produkty (sú nehmotné a nedajú sa doručiť na adresu)
    • digitálne produkty / download (produkty na stiahnutie, napr. školenia, e-booky, vstupenky, licencie software)
    • offline platobné metódy (napr. platba prevodom na účet, dobierka)
    • offline dopravné metódy (napr. pošta, preprava kuriérom, vlastná doprava)
    • združené produkty (akciové balíky viacerých produktov)
    • registrácia a login pre zákazníkov
    • nákupný košík, pokladňa, môj účet
    • stránka obchodu, kategórií, detail produktu
    • jednoduché rozhranie na špecifikáciu zdaniteľnosti, dopravy a spôsobu platby (dobierka, bankový prevod, platba v hotovosti pri osobnom odbere)
    • filtrovanie produktov podľa ceny, kategórie, varianty a iných parametrov
    • integrácia PayPal
    • notifikácie o nových objednávkach, platbách atď., automatické rozposielanie emailov (objednávky, registrácie, každá zmena/zrušenie objednávky)
    • manažment produktov, zákazníkov a objednávok
    • potvrdzovanie objednávok a platieb
    • štatistika nákupov/reporting, základná analytika v obchode
    • informačný mailový system pre zákazníkov (korešpondujúci s fázami nákupu)
    • možnosti zobrazenia podobných produktov, posledných prezeraných produktov, odporúčaných produktov atď. na stránkach (napr. v bočnom paneli)
    • up-sells / cross-sells
    • recenzie / hodnotenie produktov
    • zľavové kupóny
    • možnosť zrušiť objednávku

    Máte záujem o naše služby? Poďme spolu vytvoriť niečo jedinečné!

    Neváhajte nás kontaktovať a získajte bezplatnú cenovú ponuku.

    Získať cenovú ponuku